21.listopadu 2008

PC a internet MS Exchange 2003: Out of office

Out of office (Mimo kancelář) je služba, kterou si můžu uživatel Outlooku (nebo i OWA) zapnout, pokud jede na dovolenou nebo je nemocen. Přijde-li mu potom email, server automaticky odpoví odesílateli předdefinovanou zprávou, ve smyslu, že příjemce je mimo kancelář a že se vrátí za týden a pokud něco potřebují, mají kontaktovat kolegu, nebo případně podle zadaných pravidel přepošle email na konkrétní kolegy apod.

Problém ovšem je, že ve standardní instalaci MS Exchange 2003 není tato možnost povolena a tak zprávy Out of office chodí pouze v lokální síti (v lokálním Exhcange) a neodchází do internetu. Chcete-li tuto službu povolit, je třeba:

  1. spustit Exchange System Manager
  2. vybrat Global Settings
  3. dále vybrat Internet Message Formats
  4. zvolit SMTP doménu, která bývá většinou u standardních instalací * (hvězdička)
  5. zobrazit Properties
  6. záložka Advanced
  7. zašrtnout checkboxy Allow out of office responses, Allow automatic replies a Allow automatic forward

Hledáte-li správce sítě nebo prostě nekoho kdo umí spravovat servery, hledejte na www.petr-hladis.cz

Přečteno: 2417x | Komentářů: 0x | Kategorie: PC a internet

Komentáře čtenářů

Přidat vlastní komentář k článku



Z důvovů ochrany proti spamu prosím do následujícího políčka napište texy "NOSPAM":

Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.


TOPlist

[CNW:Counter]