22.května 2003

Nechápu Obchodníci každým coulem aneb jak rychle zkrachovat

Tak opět nevycházím z údivu. Koupili jsme v práci od firmy Comimpex počítač za zhruba 220 tis. kč. Pominu-li fakt, že jsme na něj přes měsíc čekali, tak jsme mlčky přešli i to, že disketová mechanika byla sice namontovaná, ale nějak nebyla zapojena. Po dodání počítače se nám nepodařilo počítač korektně nainstalovat. Windowsy padali s modrou obrazovkou několikrát denně. Poslali jsme tedy počítač na reklamaci.

Dle servisní smlouvy se firma Comimpex zavazuje opravit reklamaci do tří dnů od nahlášení závady. Po třech týdnech a asi pátém telefonu se nám počítač vrátil s tím, že byla špatně zasunutá grafická karta a ta shazovala systém. Nainstalovali jsme tedy znovu windowsy a už při instalaci photoshopu nám opět počítač spadl. Když se toto opakovalo potřetí. Poslali jsme počítač zase zpět.

Sdělili nám, že zkusí vyměnit motherboard, ale že to bude trvat, protože ho nemají skladem a musí ho objednat. Po týdnu a půl se počítač vrátil zpět s tím, že updatovali bios a že se počítač již konečně chová korektně. Hurá. Zdá se, že počítač opravdu začíná fungovat.

O co víc nás překvapilo, že dva dny na to nám přišla faktura od Comimpexu za záruční opravu tohoto PC na necelé dva tisíce korun. Na náš dotaz, proč máme platit za záruční opravu nám telefonicky sdělili, že záruka se vztahuje pouze na hardware a ne na software, čím bios určitě je. Mám dojem, že jsem se asi zbláznil. Pominu-li fakt, že zákonná minimální záruční doba na veškeré zboží (mimo zboží k okamžité spotřebě) je 6 měsíců, tak předpokládám, že koupím-li něco za 220 tisíc, tak by to asi mělo fungovat.


Přečteno: 3327x | Komentářů: 4x | Kategorie: Nechápu

Komentáře čtenářů

1. GRAVATAR - travois@quick.czPDT3. 1. 2004 21:18:00
Mesicni dodaci lhuta by mne neprekvapila. To je v Cechach u nestandardnich masin bohuzel realita. Nicmene cene zpravidla odpovida kvalita servisu. A to diametralne odlisna od toho, co popisujes. Co to bylo za stroj?
2. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík4. 1. 2004 11:11:00
Už přesně nevím, ale byla to nadupanější workstation-mašina. Jeden procesor, 1GB RAM, 6 diskú (2 IDE + 4 RAID), atd ...

Nešlo ani tak o to, jak dlouho to trvalo, ale spíš o to, že VComimpex nejevil vůbec zájem o tuto opravu a místo, aby nám každý týden (den) volali, jak to vypadá a proč ce to ještě zdrží, tak jsme jim volali my a pořád dokola vysvětlovali, co po nich vlastně chceme. Už jsme s nimi rozvázali servisní smlouvu a věci bereme jinde. Je mi to líto, protože jejich ředitel (p. Paroulek) mě přijde jako velmi fajn a spolehlivý člověk. Jen se bohužel obklopil špatnými zaměstnanci. (Mimochodem loni změnili sídlo a přestěhovali se ze Srbské na Lesnou - hadejte, jaké sídlo mají uvedené na svém webu).

Reklama ETARGET:

3. GRAVATAR - prediivo@azet.skprediivo21. 12. 2004 21:54:00
Ja sidce niesom ziadny frajer do pocitacov ale comp za 220tis. :) no nevim nevim je taky ? :). Ale nie urcite je...ale ten by uz nemal byt len workstation ale mal by vediet aj pripravit ranajky, urobit vsetku pracu za teba, vyrabat zuvacky a vediet ti vy--nit. A este platit v zarucnej dobe za opravu ? to je drzost...spravili ste dobre, ze odnich uz neberiete!
4. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolik22. 12. 2004 0:53:00
[3]: S velkým diskovým poelm, se střihovou kartou, s nejnovější grafikou a deskou s opravdu celkým monitorem... :) Ono se to nastřádá...

No jo, firmy jsou různé...

Přidat vlastní komentář k článku



Z důvovů ochrany proti spamu prosím do následujícího políčka napište texy "NOSPAM":

Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.


TOPlist

[CNW:Counter]