Partneři Microsoft Registered Member mohou vybírat z následujících druhů podpory:
Bezplatná pomoc s problémy, které se týkají zabezpečení počítače, počítačových virů, nastavení firewalls a ochranou soukromí.
Neomezený počet incidentů
Tel.: 841 300 300 / 3 / 1 (Po-Pá 8:00 - 20:00)
Email: profcz@microsoft.com
Technická podpora pro předplatitele MAPS. Rozsah technické podpory je vše mimo MS Games a MS Hardware.
Počet incidentů za 1 kalendářní rok: 3
Tel.: 841 300 300 / 3 / 1
Telefonická podpora při ohrožení produkce - primárního podnikatelského zaměření u zákazníka. Omezeno pouze na situace, které lze řešit po telefonu.
Před použitím se partneři musí zaregistrovat podle instrukcí uvedených na stránce: http://support.microsoft.com/ActivateSupport
Upozornění: Službu Business Critical Phone Support mohou od 1.ledna 2009 využívat pouze ti partneři Registered Member, kteří jsou předplatitelé Microsoft Action Pack, členové Empower for ISVs nebo mají kvalifikaci Small Business Specialist.
Neomezený počet incidentů
Podpora při předinstalaci OEM systémů. On-line formulář a privátní diskusní skupiny.
Neomezený počet incidentů
Řešení problémů komunikací s jinými uživateli a vyhledáváním v Knowledge Base.
Využití znalostní databáze Knowledge Base a diskusních skupin je zcela zdarma, dostupné prostřednictvím internetu.
Předplatné Technet Subscription pro ČR řeší společnost Daquas
Tel.: 222 512 201
Email: technet@daquas.cz
Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.