25.prosince 2003

Aktuality Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje

Zabrouzdal jsem na stránky Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje a moc moudrý z toho nejsem. Mimochodem musím zmínit, že když už celá tato akce stojí tolik peněz, tak si mohli nechat vyrobit validní a funkční webové stránky a ne amatérskou slátaninu. Ještě že většina důležitých informací je v PDF formátu, takže je čitelná. Pro ty, co používají MSIE podotýkám, že stránky mají dvě verze, jednu pro IE a jednu pro ostatní prohlížeče.

Každopádně to, co jsem jako lajk během několika málo minut pochopil, tak místo tzv. pásem se zavádějí zóny. Z prvního pásma (střed Brna) se stává zóna 100 a z druhého zóna 101. Ostatní okolí Brna se stává různými zónami. Potom pojedete-li od někudy někam, musíte si spočítat, kolik projedete zón a takovou jízdenku si koupíte. Po Brně se v podstatě tedy cestování nijak zvlášť nemění. Jedinou novinkou je, že můžete jezdit vlakem třeba z Hlavního nádraží do Řečkovic a podobně na šalinkartu. Po okolí Brna potom jezdí spoje s třímístným číslem a do těchto autobusů se bude nastupovat předními dveřmi a prokazovat se řidiči platnou šalinkartou nebo si cvikat lístek.

Celý systém je ohraničen ze západu Velkou Bíteší, ze severu Blanskem a Vysočanami, z východu Vyškovem a z jihu Rajhradicemi.

A teď mi někdo zkuste vysvětlit, v čem je to vlastně lepší než doposud.


Přečteno: 3296x | Komentářů: 1x | Kategorie: Aktuality

Komentáře čtenářů

1. GRAVATAR - Kari6. 1. 2004 15:46:00
Je to "lepší" tím, že to je vše dražší, Malví si mi stěžovala že za šalinkartu Blansko-Brno zatlatila mnohem víc než dřív, kdy měla oddělené karty na vlak a šalinu... .

Přidat vlastní komentář k článku



Z důvovů ochrany proti spamu prosím do následujícího políčka napište texy "NOSPAM":

Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.


TOPlist

[CNW:Counter]