12.února 2004

Články a zajímavosti Pamatujete si jména?

Často se mi stává, že mi třeba na mobil volá cizí číslo. Už jsem se odnaučil se představovat jménem a říkám většinou „Prosím“. Nemusí každý vědět, komu se dovolal. Většinou se volající přestaví.

Pamatujete si po skončení hovoru s kým jste vlastně hovořili? Ptáte se znovu na jméno? Většinou se přiznám, že zapomenu, ale poslední dobou si na to dávám pozor. Obzvlášť se snažím, volám-li na linku, kde sedí mnoho operátorů a pokaždé to zvedá někdo jiný. Většinou jsem potom nespokojený (mobilní operátoři, operátoři Telecomu a ADSL) a chci si někam stěžovat (aspoň na blogu), ale nemám na koho. Štve mě to a proto se snažím si to pamatovat. A co vy, pamatujete si jména nebo je vám to jedno ?


Přečteno: 3290x | Komentářů: 5x | Kategorie: Články a zajímavosti

Komentáře čtenářů

1. GRAVATAR - kombajn@email.czkombajn13. 2. 2004 0:08:00
Já jsem schopný si pamatovat jména. CHvilinku.. Ale mám horší problém... Když si potřeju k tomu jménu v telefonu vybavit tvář a o koho vlastně jde... Běžně mažu z telefonu "cizí" lidi, protože mi nestačí pamět na čísla a vůbec netuším o koho jde :)
2. GRAVATAR - krtek13. 2. 2004 0:19:00
já si zase pamatuju hodně tváře. Ale ty v telefonu člověk nevidí. Už se mi taky stalo, že jsem z mobilu mazala "cizího" člověka.... Ale jinak si jména celkem pamatuju.

Reklama ETARGET:

3. GRAVATAR - Richard H.13. 2. 2004 13:42:00
Já si špatně pamatuju jména i tváře. Ale pokud vím, že si budu chtít třeba na operátora infolinky stěžovat, zeptám se ho na konci rozhovoru na jméno znovu a jednám hned...
4. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík13. 2. 2004 13:55:00
No to je třeba právě ten problém - posledně se mi stalo, že operátorka nevěděla, co mi má odpovědět (problém byl příliž komplikovaný) a tak zavěsila a doufala, že to bude vypadat, jako že se to někde ztratilo. A nejsem prý jediný, komu se to děje :(
5. GRAVATAR - aa@SS.CZopily_ridic29. 5. 2004 19:40:00
Jo, to s tim "polozenim" se mi obcas take stavalo, vetsinou kdyz byl dotaz slozity, nebo by zabral resenim spoustu casu. Pak jsem se bavil s clovekem ktery na infolince delal a operatori jsou ohodnoceni i mj. podle toho kolik hovoru obslouzi. Nejlepsi jsou pry hovory do minuty, ale pokud hovor trva treba vice jak 5-10 minut, uz prichazeni nejakym zpusobem o premie atd. Presne si to uz nepamatuju. Ale pokud o tom nekdo neco vi, mohl by obecne napsat. Takze on to nekdy delaval pry take.

Přidat vlastní komentář k článku



Z důvovů ochrany proti spamu prosím do následujícího políčka napište texy "NOSPAM":

Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.


TOPlist

[CNW:Counter]