9.prosince 2004

Články a zajímavosti Jak mě chytl revizor

Tak jsem vám včera jel vlakem do Blanska a zpět. Super cesta. Našel jsem si na internetu, jak mi jede autobus na Starou osadu, tam jsem našel nádraží, a koupil si zpáteční lístek do Blanska. Do Blanska jsem dojel bez problémů.

Pominu to, že jsme pak jeli do Horní Lhoty a to navíc zbytečně. Každopádně autobus jel zpátky asi za hodinu a tak jsme do Blanska šlapali pěšky. Pěkná procházka. Všechno v pohodě, vyřídil jsem, co jsem chtěl a nasedl na vlak zpátky. Jedu si takhle zpátky, čtu si, průvodčí mi cvaknul lístek a já si stále čtu. V Židenicích se zavřeli dveře a vlak pokračoval na nádraží. V tu chvíli se otevřeli dveře vagonu a ozvalo se „REVIZE JÍZDENEK“. Poprvé jsem ve vlaku viděl revizora. V dobré vůli jsem mu podal lístek a on mi ho orazítkoval a vrátil se s lovy, že je jen do Židenic a jestli mám něco na pokračování. Byl jsem v šoku. A celý ten šok mě stál 410,- Kč. Tedy bude stát, pokud to zaplatím do 15 dnů a nebo potom 810,- Kč.

Hlášenka pokuty

Tomu říkám pech. Ten revizor byl z Veselí nad Moravou a jestli jel v tom vlaku celou dobu a mě musel vyhmátnout zrovna v těch 3 minutách na které jsem zapomněl na lístek, tak to docela naštve.

Přečteno: 5583x | Komentářů: 10x | Kategorie: Články a zajímavosti

Komentáře čtenářů

1. GRAVATAR - krtek10. 12. 2004 7:22:00
a na cos myslel, žes nevystoupil :-)?
2. GRAVATAR - Mája10. 12. 2004 7:41:00
hold smolař!

Reklama ETARGET:

3. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolik10. 12. 2004 8:00:00
[1]: No na to, že potřebuju na hlavňák. Já jsem si zafixoval, že mám lístek Brno - Blansko - Brno a jestli už je to Brno-Židenice nebo Brno-Hl. Nádraží, nad tím jsem už nějak neuvažoval.
4. GRAVATAR - Saša10. 12. 2004 11:45:00
Možná není všechno úplně ztraceno. Záleží ale na tom, jestli jsi přes Židenice projížděl až večer. Zkusil bych v tomto případě argumentovat, že v Židenicích byla zavřená pokladna (tam ji v podvečer skutečně uzavírají)a tudíž nastává varianta zakoupeni jízdenky od průvodčího až ve vlaku - a bez přirážky. Ale musel bys dostatečně důvěryhodně dokázat, že jsi nastoupil právě v těch Židenicích.
5. GRAVATAR - Saša14. 12. 2004 7:05:00
...napadlo mě ještě, to, že jestli náhodou vlastníš šalinkartu, tak není co řešit. Mezi Židenicemi a hlavňákem se dá cestovat na tento doklad.
6. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolik14. 12. 2004 7:18:00
[4]: No bohužel v Židenicích byla pokladna otevřená.

[5]: Obávám se, že tyto myšlenky mě napadli taky, ale bohužel. Jezdím z 99% autem a šalinou jedu maximálně jednou za měsíc, když jedu někam večer do hospody. Takže šalinkartu nemám.

Každopádně díky, Sašo, za rady.
7. GRAVATAR - Saša14. 12. 2004 12:53:00
Hlásím, že už mě žádná legální možnost, jak obelstít molocha, nenapadá. Na každý pád přeju bohatého ježíška :-)

Reklama ETARGET:

8. GRAVATAR - radek26@seznam.czBajke24. 3. 2005 10:16:00
..Už odmala jsem se motal v dopravních prostředcích když máma kontrolovala jízdenky, proto revizor byla pro mě jasná volba..
9. GRAVATAR - BlackRider10. 12. 2009 22:13:00
Jeuděme načerno vlakem !!!!! Já jezdim skoro pořád a vždy to vyšlo (teda občas jsem musel uniknout na WC). Cesta Praha - Ostrava za 42 Brno - Praza za 60, Praha - Plzeň za 31 Hradec Králové - Praha za 21 :.)
10. GRAVATAR - mAtEs UL18. 8. 2010 8:11:00
Dnes budu také rozdávat Hlášenky ... nejvíce v úseku Ústí n.L. hl.n. - Děčín hl.n., ale bude to stát mnohem, mnohem víc. :D

Přidat vlastní komentář k článku

Z důvovů ochrany proti spamu prosím do následujícího políčka napište texy "NOSPAM":

Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.